W przypadku otrzymania wadliwego towaru lub ujawnienia defektu podczas jego użytkowania lub uszkodzeń zamówionych towarów powstałych podczas dostawy Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji.
W celu zgłoszenia reklamacji oraz usprawnienia i przyśpieszenia procesu reklamacyjnego należy wysłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz dowodem zakupu na adres ul.Mylna 32-34 / lok2 oraz wysłać wiadomość e-mail na adres info@dekoracjeurodzinowe.pl z informacją o wysłaniu reklamacji.
Koszty wysyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty zostaną zwrócone Klientowi. W przypadku odrzucenia reklamacji, Klient ponosi wszelkie koszty związane z odesłaniem produktu.
Sklep Internetowy JUMAR w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i wyśle odpowiedź drogą elektroniczną, na podany w formularzu reklamacyjnym adres e-mail. Należy zachować otrzymaną wiadomość jako potwierdzenie przyjęcia produktu do reklamacji.
Sklep Internetowy JUMAR w terminie 30 dni od daty wydania pozytywnej decyzji dotyczącej reklamacji, zobowiązuje się do zrealizowania zgłoszonej reklamacji. Wskazane terminy mogą zostać wydłużone w uzasadnionych przypadkach, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany .